Saturday 4 November 2017

Happy belated birthday for my pwincess

Haa memandangkan noran dah lama tak post new entry ,harini ada masa free sikit rasanya harini nak buat special post sikit kat sorang beby Noran ni . Actually birthday dia lama dah , 25.10 haritu , tp disebabkan haritu noran busy gila gila dgn assignment bertalu talu pastu clash dgn tarikh convocation noran lagi smpaikan lah kehari busy tu tak hbis lagi . Ni baru la baru ada time rest sikit sebab kerja habis awal . So tgh duduk duduk tadi ttbe teringat noran tak wish budak ni lagi , terus terfikir cmne nak wish dia ni, nak mention kat wechat nnti orang kata apa pulak, birthday dah lama dah. Kalau whatsapp confirm ah dia bluetick punya ๐Ÿ˜‚ Pastu dtg la idea aku buat entry pasal cik Akak ni . Alang-alang tu boleh celoteh panjang sikit kan ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…


Soooooo Hye Nur Syafiqah Binti Abdullah ๐Ÿ™‹๐Ÿป‍♀️. Sorry taw haritu aku bukan saja saja taknak wish kau. Banyak sangat benda dlm kepala aku dat time tu fikiran nak chat wish birthday kau dah melayang kemana. Takmo maroh taw , Hehehehe ๐Ÿ˜˜ Happy Birthday yang ke-21 taw awak. Semoga jadi anak yang baik, isteri yang solehah yg dengar kata. Aku doakan kau sukses dunia akhirat . and ofcoz panjang umur ,murah rezeki dan ceria selalu ❣️ Even kau jauh , hari hari kalau ternampak ada story kau kat whatsapp terus aku stalk . So jgn cakap aku tak amik tahu dah pasal korang semua ๐Ÿ˜‚ Mana yang pernah rapat dgn aku dlu tu smpai skrng aku still tgk sorang sorang even dari jauh pun. Aku bukan jenis mudah lupa or buang kawan yg pernah ada dgn aku macamtu je. Even gaduh pun aku still tgk korang senyap senyap . Hahahahha


Well , cakap pasal gaduh , dah 2 kali kan dah gaduh and gaduh yang secara tak sengaja ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚ First dlu gaduh pasal Qhairil , tak pasal pasal ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… kali kedua ni gaduh pasal salah faham about kawan , pfttt harap lepasni takde dah kali ke 3 , 4 ,5 ,6 sebab masing masing semua dah besar , dah takde benda dah nak digaduhkan semua dah boleh fikir panjng ๐Ÿค— Cukup la yg 2 kali tu menjarakkan persahabatan kita , menjarakkan dari kau , nina , seha , kak mia , nopa semua . Aku syukur sgt moment memasing boleh rendahkan ego terima kesalahan masing2 ,and then kita boleh duduk sama sama balik time kau kawen haritu , Actually aku nak nangis siak tengok kau atas pelamin depan mata aku , Kita pernah susah senang sama sama ,lepastu aku jauh dari kau, bila kau depan mata aku balik sekali kau dah jadi bini orang . OMG time tu kan , perasaan sedih , gembira semua campur campur . 
Sepanjang 6 tahun kita kenal macam macam dah kita hadap , pahit manis , ketawa marah benci semua, boleh buat novel siak ๐Ÿ˜‚ jadi aku harap cerita cerita lama tu dah boleh tutup and lepasni kita jalani life kita semua without ingat balik case yg kita pernah gaduh apa semua tu . 


Weh aku sayang kau taw ❣️ jadinya aku harap kita boleh jaga persabahatan kita ni sampai bila-bila . Aku taknak bagi kau hadiah ,sebab aku tnggu hadiah anak buah baru dari kau . Hehehehehe , Next Nina pulak . I cannot ni tgk kawan kawan semua dah jalan , aku terkial kial nak hbiskan belajar .
Time aku kawin nnti aku nak kau.  nina ,kak mia fara semua jadi bridesmaid aku , tak kira la time tu semua baru kawin ke , dah jadi mak buyung ke apa ke , aku heret sorang sorang ๐Ÿ˜ Eyka , ada satu request, dulu kau pernah janji taw time aku convo kau nak dtg , tp aku konvo diploma haritu kau takde. so aku konvo Degree nnti kau kena dtg , Jgn risau 2 tahun lagi, time tu tlg makesure kau dtg dgn Baby sekali ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜. Hehehehe 


Dah la panjang dah aku melencong ni . Emmm rindu nak lepak dgn kau , Nina seha . Ingat lagi time kita lepak makan cekodok cheese , pastu gi klebamg photoshoot tu. Bila tah nak lepak macamtu lagi ๐Ÿ˜ญ Nanti aku balik kita set date jum . Takecare eyka . May Allah always protect you anytime , anywhre ❤️๐Ÿ’œ๐Ÿงก๐Ÿ–ค๐Ÿ’“๐Ÿ’›๐Ÿ’—๐Ÿ’š

ok bye,tq singgah

No comments:

Post a Comment