Thursday 29 December 2016

im back

lol , for a long time tak menaip , blog lama pun dah tak boleh nak bukak. so sad! ttbe time time tgh takthu nak buat apa ni, biasa lah cuti semesterkan jadi penganggur terhormat la so takde kerja nak buat ttbe rasa rindu pulak nak blogging . So here i am !! haha bila tngok balik blog lama rasa macam nak delete je semua entry tu. tapi sayang tak dapat nak bukak dah that blog sebab lupa email and pssword semua. stress mak .

so last blog dlu tahun 2014, means 2 tahun dah tinggalkan dunia blog ni , dah lupa cara nak mencantikkan blog apa semua . hahaha ada masa nanti aku hias la ea . 

dlu last post pasal Ex boyfriend aku yang baru nak masuk belajar i guess? lol now masing masing dah bawak haluan masing2 but still keep in touch till now, dia dah jadi chef dah macam yg dia impikan dulu , habis belajar dah . And me? aku pun skrng tgh habiskan final year aku kat kolej . tinggal lagi satu semester for praktikal after that GRADUATE . Serious tak sabar 

banyak dah aku lalui sepanjang jadi student ni . Benda yg elok , tak elok . macam macam la. benda tu yg banyak mengajar dan mematangkan aku . apa pun yang berlaku aku bersyukur sebab tak tersasar jauh , and now start with a new life ! lepasni takdenya bangun lambat sebab kelas tengahari la , kelas petang la ,ada 1 class jela apela. semua tu "In your dream" je la ye pasni! praktikal takde dah semua tu dah kena ikut office hour. bangun pagi .MAIGAD! so Noran ? bawak bawak la sedar diri dari sekarang. hahaha


ok bye,tq singgah

7 comments:

  1. bila terbuka blog ni...barulah saya sedar,sebenarnya bidadari di dunia ni bukan mitos,tapi memang wujud...dan saya dah menjumpainya :P
    im your 5th follower
    http://khaidirkhaizuki.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hi! bw sini!! selamat kembali hehehe

    http://syemasaid.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. singgah sini dan follow :)
    ciknurul23.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Salam kenal.. :)

    ReplyDelete